2014. június 23., hétfő

Jég kék jövő - 5. fejezet: Bizonyíts!



Ezzel felkerült az összes eddig megírt fejezet a blogra :) Jó olvasást, várom a kritikákat!

Figyelem: 18+, erotikus tartalom!

Thor/Loki, 18+, slash, erotikus tartalom, hurt/comfort, angst, sötét, dráma
A történet a Thor - Sötét Világ után játszódik. Loki súlyosan megsérül, ezért Thor hazaviszi Asgardba. Thor reméli, hogy visszakaphatja rég elveszett öccsét.



Bizonyíts!

Itt állok veled, a hatalmas ajtó előtt, ami a trónterembe vezet. Előttünk egy őr áll, mögöttünk is legalább öt. Végig kísértek minket a hálómtól egészen a trónteremig. Te nem szóltál semmit, csak felszegett fejjel, egyenes háttal lépdeltél mellettem. Lépteimet a tiédhez igazítottam, hogy ne tűnjön fel lassú haladásunk. Kissé túlzónak találom az őröket. Amilyen állapotban vagy, úgyse kísérelnél meg semmilyen ostobaságot. A verejtéktől gyöngyözik a homlokod, még nem vagy jól. Miért rángatott ide téged az apám?
- A király már vár minket! – szólok az őrre, mire ő kinyitja az ajtót.
Előre engedlek, már indulnék utánad, amikor az őr megállít. Amint észreveszed, hogy nem megyek, te is megállsz az ajtóban és kérdően, várakozóan nézel rám.
- Sajnálom, de a király négyszemközt szeretne beszélni a fogollyal.
- Fogoly! – Először meglepődöm, amint értelmezem a szavakat azonnal düh fog el. Még hogy fogoly. A védelmem alatt állsz, nem is vagy börtönben. Mégis miből gondolja, hogy rab vagy?  Mérgesen nézek az előttem állóra. Nem hagyom, hogy egyedül menj be. Félek, ha nem vagyok ott, elveszíted a hidegvéred és még valami olyat találsz mondani, ami miatt tényleg börtönbe zárnak, vagy ami még rosszabb a fejedet veszik. Tudom, hogy minden önuralmadra szükséged van, amikor apámmal beszélsz. Ez egy nagyon fontos csata lesz számodra és én melletted leszek, hogy támogassalak, egy ilyen egyszerű őr ebben nem tud megakadályozni.
- Eressz! – szólok rá, de hajthatatlan. – Vele megyek, ha kell, akkor erőszakkal távolítalak el az útból.
- Ugyan már, Thor! Lökd arrébb és gyere! Vagy talán gondot okoz? – kérdezed, tekinteted nyugodt, én pedig megfogom az előttem állót, és mint egy rongybabát arrébb taszítom az útból. A mögöttünk lévő fegyveres harcosok is támadásba akarnak lendülni. Ösztönösen úgy helyezkedek, hogy téged védjelek.
- Elég legyen! – Apám hangja visszhangzik a teremben – Engedjétek!
Kiegyenesedek a harci helyzetből és az ajtó felé fordulok, ahol már vársz engem. A trónterem még mindig eléggé romos. Az arany falak néhol még repedezettek, a tetőt már helyre állították, de egyes oszlopok még mindig ki vannak dőlve. Lassan halad a felújítás, mivel Asgard minden erejét arra használja, hogy megvédje saját magát. Figyelem, ahogy tekinteted végigpásztázza a termet, arcodon gúnyos mosollyal fordulsz felém.
- Mi mulattat ennyire, Loki? – teszem fel neked a kérdést.
- Bámulatos, hogy képes voltál úgy tönkretenni ezt a termet, hogy még mindig nem tudták rendbe hozni.
- Ha jól emlékszek, akkor te is velem voltál – válaszolok, mire te csak még szélesebben mosolyogsz, ahogy elmerülsz az emlékek tengerében.
- Oh, én csak álltam melletted megbilincselve és figyeltem, ahogy nyomkodod a gombokat és mindent elpusztítasz magad körül a felszállás közben.
- Folyamatosan kötekedtél, hogy te jobban tudod csinálni.
- Nem én fejezetem le a saját nagyapámat, ha jól emlékszek – Mosolyod azonnal eltűnik az arcodról, amint meglátod a trónt, ami a megtépázott terem végén áll. Oly hatalmas és fényes, megértem, hogy minden áron meg akartad szerezni. Az őrök szorosan a nyomunkban vannak.
Amikor visszahoztalak a Midgardban történtek után, én nem tartottam veled. Túl dühösnek és elárultnak éreztem magam ahhoz, hogy rád bírjak nézni. Most már tudom, hogy hatalmas hibát követtem el. Nem akartam részt venni a tárgyalásodon, pedig anyánk könyörgött nekem, de én hajthatatlan voltam. Hatalmasat csalódtam benned, ezért örömmel vállaltam el, hogy segítek rendbe hozni az általad létrehozott zűrzavart. A Kilenc világban harcoltam, minden dühömet, fájdalmamat kiadtam, hogy semmit se érezzek, amikor újra látlak. Anyámtól megtudtam, hogy kiharcolta az életben maradásodat. Életed hátralevő részét börtönbe zárva kell majd leélned. Megijedtem, mert meg se fordult fejemben, hogy talán apám a halálodat akarja, hisz a fiaként nevelt fel. Mérges voltam rád, de sose gyűlöltelek és soha egyetlen percig sem kívántam a halálodat.
Amikor az arany trón elé érünk, megállsz. Mögötted vagyok, a katonák páncéljának csörömpölése idegesítő zajként cseng a fülemben. Felnézek, apám teljes harci díszben, kezében a dárda, fél szemével mérgesen hol rám, hol pedig rád néz. Jelenléte számomra nem erőt, bölcsességet sugároz, hanem feszültséget és félelmet. Figyelem, ahogy végigmér téged, arca elsötétül. Azt hitte, hogy abban az egyszerű ruhában fogsz megjelenni, minden büszkeségedtől megfosztva? Egyenes háttal állsz. Legszívesebben oda állnék melléd, de féken kell tartanom az érzelmeimet. Addig nem avatkozok bele, amíg te nem szólsz.
- Nem igazán értem, hogy mire ez a nagy felhajtás – szólalsz meg gúnyosan és hátranézel a mögöttem álló maroknyi őrre. – Ennyire tartasz tőlem?
- Látom, eléggé felépültél ahhoz, hogy visszabeszélj nekem. Tiszteletlenséged felháborító!
- Tisztelet? – Hangod megemelkedik. – Nem érdemelsz tőlem tiszteletet! Kitagadtál, megfosztottál attól, ami jogosan járt volna nekem! Királyi sarj vagyok!
- Milyen jogok? Befogadtalak, sajátomként neveltelek! Laufey eldobott, kitagadott fattya vagy!
- A végeredményen, akkor sem változtat semmit. Királyi vér csörgedezik az ereimben, csak nem a tiéd. Befogadtál, hogy ha majd felnövök, elhozzam a békét az óriások és az asgardiak között. Miután rájöttél, hogy nem veszed hasznomat, te is ugyan úgy eldobtál. Míg Laufey csecsemőként ítélt halálra, te most felnőtt férfiként. Mond csak, Ó Nagy és Bölcs Odin, Mindenek Atyja, mégis miben különbözöl Laufeytől?
- Csak is magadnak köszönheted a büntetésedet! – Apám dühe villámokat csal az égre. Mennydörgés rázza meg a birodalmat. Kezeim ökölbe szorulnak. Nem bírom hallgatni a vitátokat. Igazad van? Eltitkolta előled származásodat. Vajon tényleg fel akart használni téged?
- Magamnak? Csupán hittem abban a hazugságban, amiben nevelkedtem. Azt mondtad régen, hogy egyikünk uralkodni fog, de valójában csak Thornak volt esélye, ugye? Sose állt szándékodban egy olyat ültetni a trónra, mint én. Válaszolj!
A vádjaidra nem válaszol semmit, csak ül egyenesen, felsőbbrendűen. Nem cáfol meg semmit, pedig most erre lenne a legnagyobb szükséged. Sose fogod megbocsátani az árulását.
- Börtönbe is zárhatnálak, azért, amit tettél! Hány életet ontottál ki Midgardon? Hány családot tettél tönkre?
- Keveset, ahhoz képest amennyit te és Thor! Vagy szerintetek, akik ellen harcoltunk azoknak nem voltak szeretteik, családjuk? Őket nem várta haza senki? Bámulatos, ahogy megítélitek a világot. A börtönről jut eszembe, így kell bánni egy hőssel?
- Hős? – horkan fel, dühe az egeket verdesi. Kint vihar tombol, de te csak állsz szikla szilárdan, meg se rezzensz haragjától.
- Megmentettem mind a Kilenc világot a sötétségtől. Megmentettem Thort a haláltól. Hálával kéne szólnod hozzám, hisz megmentettem egy szem utódodat. Szerintem, ezért igazán megérdemelnék egy köszönömöt.
- Hallgass, Loki! – súgom neked hátulról. – Túlfeszíted a húrt!
- Thor elmesélte, hogy életedet adtad érte, de azt sose fogom megbocsátani, hogy közreműködtél Frigga halálában!
A szobában egy másodperc alatt lehűlt a levegő. Apám nagyon fájó pontra tapintott. Anyánk halála valószínűleg életed végig kísérteni fog téged. Hibát követtél el, ami egy olyan személy életébe került, akit szerettél, aki közel állt hozzád, annak ellenére is, hogy elárult. Az ablakokat pókhálóként szövi be a jég. Tested pattanásig feszül, akár egy túlhúzott íj. Bármelyik percben robbansz. Szinte öntudatlanul emelem a kezem és helyezem a válladra. Ki akarlak zökkenteni a haragból és a mérhetetlen gyászból. Érintésemre tested kicsit megugrik. Látni nem lehet, de érzem.
- Elengedem börtönbüntetésedet, de csak Frigga emlékére való tekintettel. Kapsz egy szobát a palotában, de minden jogodtól megfosztva fogod leélni hátralévő életedet. Folyamatos felügyelet alatt leszel, és ha engedély nélkül elhagyod Asgardot vagy megtámadsz valakit, akkor Thor könyörgése se fog meghatni.
Olyan hirtelen kapod fel a fejed, hogy hátrébb kell lépnem. Nem tudom, hogy pontosan melyik rész keltette fel az érdeklődésed. Az, hogy nem kell visszamenned a börtönbe, vagy az én könyörgésem.
- Mily nagylelkű ajándék tőled, de Thor társasága és szobája tökéletesen megfelel nekem – Melléd lépek és látom gúnyos mosolyod. Szemedben fény csillog. A levegő hőmérséklete ismét normális. – Oly sok mindentől megfosztottál, ezért szerintem úgy igazságos, hogy én is elveszem a számodra két legfontosabb kincset.
- Fenyegetni merészelsz? Engem? Odint, Asgard királyát? – Apám hangja először meglepett, majd az utolsó kérdésnél már bömböl a dühtől. Közbe akarok vágni, hogy megelőzzem az ennél is nagyobb bajt, de te már megint nem bírod féken tartani kígyónyelvedet és becsukni a szádat.
- Ó, eszemben sincs. – Mézesmázos hangod kemény ellentmondást nem tűrővé változik. – Én pusztán csak a tényeket közlöm. Nem mondom, hogy élvezetem ezt a kis beszélgetést, mert akkor hazudnék. Köszönöm, hogy szakítottál rám, egyszerű alattvalódra időt, de itt az ideje, hogy távozzak.
Egyik pillanatban még előttem állsz a másikban pedig már eltűntél. Aggódom, mert ilyen súlyos sérüléssel nem kéne ekkora erőt kifejtened. Meg sem várom, hogy apám mit akar nekem mondani. Sarkon fordulok és elindulok kifelé.
- Hová sietsz, Thor! – kiált rám, mire én megállok és visszafordulok.
- Loki után. Nem lenne szabad ilyen sérüléssel teleportálnia.
- Túlságosan sok figyelmet szentelsz neki és elhanyagolod kötelességeidet. Loki kap egy szobát, távol a tiédtől és kinevezek mellé egy őrt, aki képes szemmel tartani.
- Már megbocsáss apám, de ha Loki el akar tűnni, akkor egy egyszerű katona nem fogja megtalálni vagy megállítani. Éppenséggel a feladatomra koncentrálok. Én leszek az, aki szemmel tartja majd és nem kell neki másik szoba, mint ahogy hallottad.
- Nem tetszik nekem ez a túlzott aggodalom, amit irányába mutatsz – Apám hangja most csendes és nyugodt. Az ég kitisztul, a vihar elvonul. Újra béke költözik a palota falai közé.
- Hogy tehetném meg, hogy ne aggódjak érte, hisz a testvérem, az öcsém. Együtt nőttünk fel, ezeket az emlékeket semmi és senki se veheti el tőlem. Sok szörnyű dolgot tett, de hiszem, hogy a szíve mélyén még mindig ott van az a Loki, akit egykor megismertem. Megmentette az életemet, kell ennél nagyobb bizonyíték?
- Remélem igazad lesz vele kapcsolatban, mert még egy árulását nem fogok eltűrni. Frigga megmentette a haláltól, te pedig most a börtöntől, de legközelebb, hiába kérlelsz, nem fogok megkegyelmezni. Megértetted szavaim súlyát?

Úgy rontok be a szobámba, minta üldöznének. A gyertyák égnek, a szobában kellemes meleg van. A hatalmas kandallóban békésen lobog a tűz, de téged sehol sem látlak. Benyitok a fürdőbe, de az is üres. Aggodalom szállja meg a lelkemet. Nem kellett volna mágiát használnod ilyen állapotban, hisz még nem gyógyultál fel teljesen. Apám ennyire felhúzott volna? Hova mentél? Gondolom valamelyik titkos helyedre a sok közül. Már gyerekként képes voltál órák hosszára eltűnni. Volt, hogy sötétedésre kerültél elő, anyánk pedig halálra aggódta magát miattad. Sokszor kért meg engem, hogy keresselek meg, én pedig órákig jártam a palota folyosóit, az utcákat a nevedet kiabálva, de te csak akkor bújtál elő, amikor kedved szottyant. Olyankor anyánk könnyes szemmel ölelt meg, én pedig azokban a pillanatokban mindig féltékeny voltam. Most így visszagondolva apám nekem szentelt több időt, ezért te anyánk kegyeit és szeretetét kerested. Aggodalma jóérzéssel töltött el, mert ha valaki aggódik miattad, akkor az azt jelenti, hogy talán fontos vagy neki. Ezeket az eltűnéseket is csak arra használtad, hogy figyeljenek rád, hogy egy röpke, múló pillanatig te legyél valaki számára a világ, ne pedig én. Hogy egy kis időre ne nyomjon el az árnyékom. Sajnos gyermekfejjel, sőt még felnőtt fejjel se jöttem rá ezekre, csak akkor, amikor anyánk felnyitotta a szememet, de akkor már túl késő volt. Addigra te már olyan mélyre merültél, annyira eltávolodtál tőlem, hogy már nem tehettem semmit. Vagy helyre tudtam volna hozni, csak a makacsságom és a haragom miatt nem tettem meg?
Leülök az ágy szélére és a fürdő ajtaját bámulom. Utánad kéne mennem, pont úgy, mint amikor gyerekek voltunk. Kiabálnom kéne a neved a messzeségbe, hogy tudd, valakinek igenis sokat jelentesz. Felpattanok az ágyról, magamhoz veszem a Mjölnirt és elindulok a keresésedre.

Bejárom az utcákat, kétségbeesetten kereslek téged. Az árusok között, a kocsmákban, a palotában, de nem talállak. Minden hosszú, fekete hajú férfira azt hiszem, hogy te vagy. Mindenhol téged látlak, de mindig csalódnom kell, hisz bármilyen alakban lehetsz. Épp az egyik kocsmából igyekszek kifelé, amikor figyelmetlenségemben nekiütközök valakinek.
- Thor, cimbora! – kiált rám valaki. Felismerem benne Volstagg hangját.  Lenézek rá, valószínűleg meglátta a szememben a kétségbeesést, mert eltűnik az arcáról a vigyor. – Mi történt?
- Loki – nyögöm ki a neved. Volstagg összeráncolja a homlokát, úgy néz fel rám.
- Mit tett már megint? – teszi fel a kérdést. Miért kell rögtön a legrosszabbra gondolni?
- Apám ma magához hívatta. Eléggé feldúlt állapotban távozott, nem tudom, hogy hol van. Még nem gyógyult fel a sérülésekből.
- Thor nyugodj meg. Biztos vagyok benne, hogy Lokinak semmi baja. Régen is eltűnt és mindig előkerült. Menj vissza a szobádba és várd meg, amíg lenyugszik és magától vissza nem megy. Biztos vagyok benne, hogy csak egy kis magányra van szüksége.
- Miért vagy ennyire megértő? – teszem fel meglepetten a kérdést, de te csak bíztatóan rám nézel.
- Loki kiérdemelte ellenszenvemet, de te a barátom vagy. Nem szeretem látni, ha szenvedsz.

Fáradt sóhaj kíséretében nyitok be a szobám ajtaján. Kinyitom az ajtót, megcsap a hűvös szellő, ami magával hozza friss téli illatodat. A nyugtalanság, ami eddig átjárta minden egyes porcikámat egyszeriben elillan, mert tudom, hogy itt vagy. Ott ülsz az egyik hatalmas ablak párkányán és kifelé meredsz a sötétségbe. Arcod komoly, ajkaidat összepréseled. Még mindig apánk szavai járnak a fejedben? Lassan elindulok feléd, de te nem is figyelsz rám.
- Loki, jól vagy? – Óvatosan közelítek feléd, nem tudom, hogy milyen lelki állapotban vagy. Nem akarok nagyobb bajt, ahogy elnézem már így is feszült vagy.
- Hogy jól vagyok-e? – teszed fel gúnyosan a kérdést, én pedig úgy döntök, hogy inkább megállok és megtartom a tisztes távolságot. – Nemrég közölte velem a drága jó apád, hogy egy senki vagyok, hogy az életem semmit nem ér, csak is azért vagyok még életben, mert te könyörögtél, ő pedig volt oly nagylelkű, hogy megkímélte az életemet. Király voltam! Mindent elvett tőlem!
- Nyugodj meg, ezzel csak ártasz magadnak! – Próbálok hatni rád, de benned annyira tombol a düh és a gyűlölet, hogy meg se hallod szavaimat.
Olyan gyors vagy, hogy észre se veszem, amikor elindulsz felém. Teljes erővel a falnak löksz. Mind két kezeddel a nyakamat szorítod. Puha, vékony ujjaid körülfogják a nyakamat. Szemeid vérben forognak. Bosszúra szomjazol és ebben a pillanatban nem érdekel, hogy kit kaparintasz a kezeid közé. Tombolni akarsz. Szorításod erősödik, a levegő hőmérséklete rohamosan csökken, a gyertyák kialszanak, csak a kintről beszűrődő fény világít meg minket. Ajkaid megrándulnak, egész testedben remegsz. Hagyom magam, tudom, hogy úgysem ölnél meg, csak meg kell várnom, míg haragod csillapodik. Nem teszek semmit, állok és várok. Kezeim ernyedten lógnak, míg a te szorításod egyre erősödik. Arcodon szadista vigyor jelenik meg. Ez már egyáltalán nem teszik. Félek, hogy elveszítelek.
- Loki. Kérlek – hangom rekedt, alig bírom kinyögni a szavakat, annyira szorítasz.
- Velem vagy? Ha hazudsz, itt helyben eltöröm a nyakadat – suttogod, én pedig egy percig se kételkedek a szándékodban. Szorításod enyhül, hogy rendesen tudjak beszélni.
- Veled vagyok. Mivel bizonyítsam be neked?  - krákogom. Közben hangosan nyelem a levegőt.
Kezeid lehanyatlanak, a szorítás megszűnik. Egy lépést teszel hátra. A vigyor, ami az előbb rettegéssel töltött el, most gúnyos mosollyá szelídül. Szemeidben már nem a düh uralkodik, hanem legnagyobb meglepetésemre a vágy.
- Térdelj le és bizonyíts! – Hangod nyers és kegyetlen, ellentétben azzal, amit a szemedben látok. Megértem szavaid jelentőségét, a vérem forr, minden egyes porcikám kíván. Egy percig sem gondolkodok, letérdelek eléd.
Még sose csináltam ilyet azelőtt, sose érintettem, sose kívántam meg más férfit, de nem érzem azt, hogy valami rosszat tennék, hisz te vagy itt velem. Ösztönösen cselekszem, amikor egyik kezem lassan elindul felfelé a fekete bőrbe bújtatott izmos lábadon. A másik kezem is bejárja ugyan ezt az útvonalat a másik lábadon, majd megállapodnak a csípődnél. Nagyon lassan haladok, puhatolózva, félek, hogy elrontok valamit. A bőr érintése izgatóan hat minden érzékszervemre. Szaporán veszem a levegőt, minta futottam volna. Lábaim között lüktet a merevedésem, annyira fáj, hogy már elviselhetetlen. Lassan indítom meg a bal kezem. Látom, hogy te is élvezed, bőrnadrágodon keresztül is jól kivehető a dudor. Gyengéden rásimítom a kezem, mire te hangosat szusszansz, ezzel bíztatva, hogy jól csinálom. Annyira kívánlak, hogy az már fáj. Kezemmel gyengéden simogatom, masszírozom, de neked ez nem elég, ujjaidat a hajamba temeted. Erősen megrántod a szőke tincseket, ezzel késztetsz gyorsításra.
- Gyorsabban! – adod ki a parancsot, én pedig hangosan nyelve teljesítem. Remegő kézzel megszabadítalak a nadrágtól, hagyom, hogy lecsússzon, a csizma akadályozza meg, hogy teljesen lekerüljön rólad.  Szembetalálom magam a merev péniszeddel. Hatalmas, kemény. Felpillantok rád, te engem nézel. Ajkaid szétnyíltak, azon keresztül veszed a levegőt.
- Mégis mire vársz, Thor? – kérdezed. Óvatosan megérintem a makkot, mire te hangosan felnyögsz. Felbátorodva végighúzom az ujjaimat az egészen. –Erősebben!
Ujjaim körbefogják a farkadat, erősen megszorítom. Hangos nyögés hagyja el a szádat, ujjaiddal téped a hajamat, de egyáltalán nem bánom. Újra megismétlem. Hallani akarom a hangodat. Először lassan majd egyre gyorsabban mozgatom a kezem rajtad, nyögéseid egyre hangosabbak. Miközben egyik kezemmel simogatlak, a másikkal a heréidet masszírozom. Körmeid felsértik a fejbőrömet, saját merevedésem már elviselhetetlen.  Felnézek rád, szemeid csukva vannak. Hirtelen eltolsz magadtól.
- Vegyél a szádba! – Hangod izzik a vágytól, nekem pedig meg se fordul a fejemben, hogy nemet mondjak.
Annyira vágyom az ízedre. Óvatosan nyalom meg a makkot, mire te hátraveted a fejed. Még egyszer megismétlem, majd az egészet a számba veszem. Nyögéseidtől visszhangzik a szoba. Kemény farkad kitölti a számat. Küzdenem kell a rám törő öklendezés ellen. Hajamnál fogva húzol, hogy kezdjem el. Engedelmesen engedem ki a számból, majd kapom be újra teljesen. Úgy érzem, mindjárt felrobbanok. Nincs messze az orgazmusom, pedig te nem is nyúltál hozzám. Már attól felizgulok, hogy a számba veszlek. Megállítasz, fejemet egy helyben tartod, csípőd előre lendül, a farkad egészen a torkomig nyomódik. Öklendeznem kell. Szemeim megtelnek könnyel. Első pár agresszív lökésed után gyengéden folytatatod, de gyorsítasz a tempón nekem pedig nincs más teendőm csak hagyni, hogy úgy csináld, ahogy szeretnéd. Szaporán veszed a levegőt, hangosan nyögdécselsz, hátravetett fejjel élvezed. Annyira gyönyörű vagy. Annyira kívánlak. Verejték gyöngyözik a homlokodon, egyre gyorsabb iramot diktálsz. Tudom, mikor érkezik el a pillanat. Tested megfeszül, ujjaiddal görcsösen kapaszkodsz a hajamba. Még egy utolsó lökés és hangos kiáltással élvezel el a számba. Forró magod íze kesernyés és mégis annyira finom, mert a tiéd.   Még egy lökés és én is elmegyek. Remegve élvezek el a saját nadrágomba. Kihúzódsz a számból, lenézel rám, lábaid felmondják a szolgálatot. Letérdelsz mellém, úgy kaplak el, nehogy eldőlj. Fekete tincseid izzadtan tapadnak a nyakadhoz és a homlokodhoz. A szíved sebesen ver, lihegve veszed a levegőt az előbb átélt orgazmustól.
Lassan felállsz, visszaveszed a nadrágodat. Nem nézel rám. Valami rosszat tettem?


- Loki? – Hangom kétségbeesett. Tudom, hogy arra készülsz, hogy itt hagysz. Arcod merev, semmi érzelmet nem mutat. A vágy, ami pár pillanattal ezelőtt még ott volt, most sehol sincs. Tehetetlenül nézem, ahogy újra eltűnsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése